Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Sustainable Business Model Innovation

Edited by , Edited by
  • Formāts: 270 pages
  • Sērija : Inspiring the Next Game
  • Izdošanas datums: 24-Oct-2023
  • Izdevniecība: De Gruyter
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783111295268
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 25,55 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 270 pages
  • Sērija : Inspiring the Next Game
  • Izdošanas datums: 24-Oct-2023
  • Izdevniecība: De Gruyter
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783111295268

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Reimagining business models is a tall order for any management team, and especially so in today’s business landscape of continual disruptive change. Having examined hundreds of businesses over the course of their research, the BCG Henderson Institute has developed a systematic approach for reimagining business models for economic and social sustainability, creating new modes of differentiation and advantage, embedding societal value into products and services, managing new performance measures, and reshaping business ecosystems to support these initiatives.

This book explores the why, what, and how of sustainable business model innovation (SBM-I) – a new method by which corporations can optimize for both business and social value using their core businesses to deliver the financial returns expected by their owners and, in tandem, to help society meet its most significant challenges. It details the SBM-I innovation cycle linking to value creation and scaled transformation, and expands the application of SBM-I to sustainable business ecosystems and corporate lead sustainability alliances.

Sustainable Business Model Innovation offers inspiration and guidance to create more competitive and sustainable companies. Your company's future, our environment, and society depend on doing so.

David Young is Managing Director & Senior Partner, BCG Henderson Institute. He leads the firm's total societal impact and sustainability work globally.

Martin Reeves leads the BCG Henderson Institute worldwide, BCGs think tank on new approaches to strategy and management. Martin is also a member of the BCG Henderson Institute's Innovation Sounding Board, which is dedicated to supporting, inspiring, and guiding upstream innovation at BCG.