Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Swimming Upstream: Teaching and Learning Psychotherapy in a Biological Era

  • Formāts: 185 pages
  • Izdošanas datums: 28-Oct-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135822200
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 56,34 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 185 pages
  • Izdošanas datums: 28-Oct-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135822200
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First published in 1991. The experiential base from which this book is written the authors seminar for psychiatric residents which emphasizes that self-disclosure with colleagues is an important aspect of becoming a therapist. The ability to look at and listen to one's own work along with one's peers is important in the maturation process. In order to construct a context in which it is possible to learn from each other, I share many of my own psychotherapeutic experiences. More than this, however, Lewis shares personal experiences when they seem appropriate to the teaching-learning process.
Preface ix
Acknowledgments xi
1 Psychotherapy: An Uncertain Future
3(17)
2 Teaching as a Search for Competence
20(19)
3 The Dynamics of Exploration
39(17)
4 Affect, Distance-Regulation, and Psychotherapy
56(15)
5 Relationship Structure
71(17)
6 An Introduction to the Cognitive Work of Psychotherapy
88(11)
7 The Clinical Formulation
99(17)
8 Marital and Family Formulation
116(19)
9 Other Issues
135(15)
10 Summing Up
150(11)
Appendix A Rating Scale for Applicants for Residency Program 161(2)
Appendix B Beavers-Timberlawn Family Evaluation Scale 163(4)
References 167(4)
Suggested Reading for Students 171(2)
Index 173
Jerry M. Lewis