Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Symbolic Interactionism (RLE Social Theory): Genesis, Varieties and Criticism

Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 55,09 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Symbolic interactionsim is of major importance in contemporary sociology. In this study, three authorities in the field collaborate to define symbolic interactionism and to describe, and present criticism of, the interactionist perspective. The contributions of G.H. Mead, J. Dewey, C.H. Cooley, W.I. Thomas and other theorists to the interactionist viewpoint on human behaviour and social life are examined. There is a systematic discussion of the diverse schools of thought within the field, including H.G. Blumer’s Chicago School, M.H. Kuhn’s Iowa School, E. Goffman’s dramaturgical approach and H. Garfinkel’s ethnomethodology. Criticisms of symbolic interactionism by both adherents and opponents to the perspective are selected and assessed. Throughout the book, the authors survey the social and intellectual sources of significant ideas, thereby incorporating a reflexive, sociology-of-sociology orientation.

1. The Genesis of Symbolic Interactionism 1.1. William James (1842-1910)
1.2. Charles Horton Cooley (1864-1929) 1.3. John Dewey (1859-1952) 1.4. W.I.
Thomas (1863-1947) 1.5. George Herbet Mead (1863-1931) 1.6. Defining
Characteristics of Early Interactionism
2. Varieties of Symbolic
Interactionism 2.1. Introductory Remarks 2.2. The Chicago and Iowa Schools
2.3. The Dramaturgical Approach 2.4. Ethnomethodology 2.5. Summary
3.
Criticisms of Symbolic Interactionism 3.1. In-house Criticisms 3.2.
Non-interactionist Criticisms 3.3. Interactionism and its Biases 3.4. The
Astructural Bias: Recent Evidence 3.5. Interactionists Indispensible
Concepts 3.6. A Final Comment
Bernard N. Meltzer, John W. Petras and Larry T. Reynolds