Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Tale, Performance, and Culture in EFL Storytelling with Young Learners: Stories Meant to be Told

  • Formāts: 196 pages
  • Izdošanas datums: 10-Oct-2019
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527541382
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 106,44 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 196 pages
  • Izdošanas datums: 10-Oct-2019
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527541382

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book analyses the interplay between storytelling (with specific reference to oral retellings of authentic picture books), language learning, culture and emotions in the EFL pre-school and primary classroom. Using a multidisciplinary approach, it applies oral narrative studies, as well as research on shared reading with children and literature in picture books, to foreign and second language teaching theory and practice, while also discussing the impact of EFL storytelling on intercultural understanding. Although specifically conceived for teaching English as a foreign language, most contents apply to foreign/second language teaching to young children in general.
Licia Masoni is Senior Researcher and Assistant Professor in English Language in the Department of Education Studies of the University of Bologna, Italy, where she teaches courses on the uses of narrative in the primary EFL classroom. Having gained a PhD in Scottish Ethnology and Oral Narrative from the University of Edinburgh, and conducted extensive fieldwork in the area of traditional oral performance, she focuses her research and academic work on the numerous applications of oral narrative studies and children's literature to EFL learning and teaching, with specific attention to cultural elements embedded in narrative forms.