nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1. Teacher professional development for the integration of content and language in higher education
2. Supporting the academic staff of the internationalised university: a project at the Department of Management
3. Towards more learning-centred English-medium education: promoting the combination of backward design and community of practice in teacher training
4. Prof-teaching: an English-medium instruction professional development program with a digital, linguistic and pedagogical approach
5. Multilingual teacher training in South Tyrol: strategies for effective linguistic input with young learners
6. From effective lecturing behaviour to hidden cognitions: a preliminary model explaining the Language-Teaching Methodology Interface
7. Language learning opportunities in native vs. non-native EMI lecturer input: insights for a language-aware approach to EMI teacher training
8. Multimodality and pronunciation in ICLHE (Integration of Content and Language in Higher Education) training 9. Metadiscourse use when shifting from L1 to EMI lecturing: implications for teacher training