Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teachers Undefeated: How global education reform has failed to crush the spirit of educators

  • Formāts: 108 pages
  • Izdošanas datums: 31-Mar-2016
  • Izdevniecība: Trentham Books Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781858567754
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 24,98 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 108 pages
  • Izdošanas datums: 31-Mar-2016
  • Izdevniecība: Trentham Books Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781858567754
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Teachers Undefeated is about teachers and how they continue to do the best for their students. They do so despite clumsy interventions from governments who have no idea about how difficult they have made school life. They do so despite the fact they are pressured into producing dubious outcomes and are over-scrutinized in every aspect of their professional lives. The book is filled with testimony from teachers who still bring energy, creativity and commitment to everything they do.

The book explains how the political and economic circumstances of the past forty years play out in our classrooms on a daily basis. It discusses possibilities for collective resistance to policies that reduce the enjoyment of learning to a succession of test rehearsals and exam preparation. It is a book for serving teachers, those about to enter the profession, parents and anyone interested in preserving a rounded education for our children.