nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Table of Contents
1. Ch 1 Introduction: The Climate as Teacher
2. Ch 2 What is an Effective Pedagogy of Climate Change?
3. Ch 3 Science, but Not Just Science: Whys and Wherefores of a Transdisciplinary Approach
4. Ch 4 Science and More than Science: Three Transdisciplinary Meta-Concepts
5. Ch 5 The Power of Stories: Foregrounding Justice in the (Science) Classroom
6. Ch 6 On Thin Ice: Applying the Framework to the Cryosphere
7. Ch 7 Critical and Ethical Thinking About Climate Solutions
8. Ch 8 Insights from Other Educators: Reimagining Formal Spaces
9. Ch 9 Insights from Other Educators: Climate Education Outside the Walls
10. Ch 10 Reflection-Diffraction: Endings and Beginnings
Index