Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching Dance Studies

  • Formāts: 268 pages
  • Izdošanas datums: 22-Apr-2016
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134947546
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 47,58 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 268 pages
  • Izdošanas datums: 22-Apr-2016
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134947546
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Teaching Dance Studies is a practical guide, written by college professors and dancers/choreographers active in the field, introducing key issues in dance pedagogy. Many young people graduating from universities with degrees – either PhDs or MFAs – desire to teach dance, either in college settings or at local dance schools.

This collection covers all areas of dance education, including improvisation/choreography; movement analysis; anthropology; theory; music for dance; dance on film; kinesiology/injury prevention; notation; history; archiving; and criticism.

Among the contributors included in the volume are: Bill Evans, writing on movement analysis; Susan Foster on dance theory; Ilene Fox on notation; Linda Tomko addresses new approaches to teaching the history of all types of dance; and Elizabeth Aldrich writing on archiving.

Recenzijas

'A thought-provoking yet easy-to-follow reference for all college dance educators.' Dance Teacher

Contents Introduction Judith Chazin-Bennahum
Chapter 1: Teaching
Movement Analysis Bill Evans
Chapter 2: Dance Theory? Susan Leigh Foster
Chapter 3: From Improvisation to Choreography: The Critical Bridge Larry
Lavender and Jennifer Predock-Linnell
Chapter 4: Wild Speculation and Simple
Thoughts: Teaching Music to Dancers Jeffrey Stolet
Chapter 5: Teaching Dance
on Film and Film Dance Beth Genné
Chapter 6: Teaching Dance History: A
Querying Stance as Millennial Lens Linda J. Tomko
Chapter 7: On Teaching
Dance Criticism Mindy Aloff
Chapter 8: The Anthropology of Dance: Textural,
Theoretical, and Experiential Ways of Knowing Jill D. Sweet
Chapter 9:
Standing Aside and Making Space: Mentoring Student Choreographers Larry
Lavender and Jennifer Predock-Linnell
Chapter 10: Kinesiology and Injury
Prevention Mary Virginia Wilmerding
Chapter 11: Labanotation Ilene Fox and
Dawn Lille
Chapter 12: Documentation, Preservation, and Access: Ensuring a
Future for Dance's Legacy Elizabeth Aldrich
Chapter 13: Reflections on
Educating Dance Educators Susan W. Stinson Contributors Index
Judith Chazin-Bennahum is Chair of the Department of Theatre and Dance at the University of New Mexico. She is a past president of the Society of Dance History Scholars, and has authored and edited several books on dance history, including The Lure of Perfection(Routledge, 2004).