Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching of Development Economics

Edited by , Edited by
  • Formāts: 238 pages
  • Izdošanas datums: 13-Mar-2020
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136901348
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 42,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 238 pages
  • Izdošanas datums: 13-Mar-2020
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136901348
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First Published in 1967. This volume includes papers and proceedings presented on the Teaching of development economics (Its Position in the Present State of Knowledge), at the MANCHESTER CONFERENCE ON TEACHING ECONOMIC DEVELOPMENT, APRIL 1964.
Introduction, The Limitations of the Special Case, Part One: Papers Submitted to the Conference, PART A : THE STATE OF KNOWLEDGE, PART B: TEACHING ECONOMIC DEVELOPMENT, Part Two: Oral Discussion, PART A : THE STATE OF KNOWLEDGE, PART B : TEACHING ECONOMIC DEVELOPMENT
Kurt Martin and John Knapp