Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching Drama in Primary and Secondary Schools: An Integrated Approach

(Polish University Abroad, London, UK)
  • Formāts: 164 pages
  • Izdošanas datums: 19-Dec-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134121618
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 45,07 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 164 pages
  • Izdošanas datums: 19-Dec-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134121618

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book will be of major interest to student teachers, teachers, lecturers and researchers. It provides a case for an integrated approach to the teaching of drama in primary and secondary schools that will help practitioners develop a theoretical rationale for their work. It also offers practical examples of lesson plans and schemes of work designed to give pupils a broad and balanced experience of drama. These are presented within a framework that argues for an integration of content and form, means and ends, and internal and external experience.

Whereas the author's previous work argued for an inclusive approach that reconciled polarized views about performance drama and improvisation, this book shows how those activities can be related to each other in practice in an integrated curriculum.
Acknowledgements iv
Introduction 1(10)
Learning in drama: content and form
11(15)
Planning lessons: structure and experience
26(16)
Planning schemes of work: means and ends
42(16)
Assessing drama: internal and external experiences
58(16)
Progression in drama: making and responding
74(15)
Working with script: feeling and form
89(17)
Performing drama: process and product
106(16)
Drama and language: meaning and logic
122(15)
Drama and aesthetics: expression and representation
137(8)
Conclusion
145(4)
References 149(5)
Index 154
Michael Fleming is Director of Initial Teacher Training at the University of Durham.