Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching English as a Foreign Language in Morocco: Perspectives and Aspirations

Edited by , Edited by
  • Formāts: 169 pages
  • Izdošanas datums: 15-Sep-2022
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527588264
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 121,46 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 169 pages
  • Izdošanas datums: 15-Sep-2022
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527588264

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book is an academic platform that brings to the fore various issues vis-ą-vis the teaching of English in Morocco. It provides insightful findings and important implications for the educational landscape, including teaching practices in both secondary and tertiary education. As such the book will be useful for teachers, university professors, researchers and stakeholders. The findings obtained in each contribution are in line with many recent trends in English language teaching which aim at meeting the expectations of the 21st century learner.
Dr Karim EL Hiani is an Assistant Professor at Abdelmalek Essaadi University, Morocco. He received a doctorate in Applied Linguistics and Intercultural Communication from the Faculty of Letters and Humanities in Rabat, Morocco. He has published a number of academic articles in the areas of intercultural communication, language teaching and learning, ESP and quality assurance. Dr Naima Trimasse is an Associate Professor at the department of English Studies at Ibn Zohr University, Morocco. She holds a PhD in Education from the Faculty of Education, Rabat, Morocco. Her research interests include second language acquisition and language teaching.