Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching English Language Learners in Secondary Subject Matter Classes

  • Formāts: 251 pages
  • Izdošanas datums: 01-Aug-2019
  • Izdevniecība: Information Age Publishing
  • ISBN-13: 9781641137768
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 66,56 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 251 pages
  • Izdošanas datums: 01-Aug-2019
  • Izdevniecība: Information Age Publishing
  • ISBN-13: 9781641137768

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"This book is for secondary subject matter teachers and administrators who work with English language learners (ELLs) in subject matter classes. It is also for college professors who prepare pre-service teachers to work with those students. The book brings together insights from linguistic, socio-cultural, educational, cognitive, developmental perspectives of what it means for ELLs to learn both English and subject matter knowledge in English as a second language. It delineates unique challenges that ELLs experience, offers ELLs' learning stories, and suggests concrete strategies with classroom teaching examples across academic disciplines. The 2nd edition broadens the scope of the 1st edition in several aspects. Specifically, it includes two chapters about secondary ELLs' previous educational experiences in their home countries, a chapter on subject matter lesson planning with ELLs in mind with teacher collaborative strategies, and more principle-based and field-tested effective instructional and assessment strategies for working with ELLs"--
Dedication.

Acknowledgments.

Introduction.

Chapter
1. Principals of Second Language Learning for Adolescents: How do
Adolescent English Language Learners (ELLs) Learn English as a Second
Language?

Chapter
2. Who are these Diverse ELLs?

Chapter
3. Asian ELLs' Previous Educational Experiences.

Chapter
4. Latino ELLs' Previous Educational Experiences.

Chapter
5. Planning Subject Matter Lessons for ELLs.

Chapter
6. Assessing ELLs in Subject Matter Classes.

Chapter
7. Reading and Vocabulary Instruction for ELLs in Subject Matter
Classes.

Chapter
8. Writing and Vocabulary Instruction for ELLs in Subject Matter
Classes.

Chapter
9. Promoting ELLs' Participation in Subject Matter Discussions.

Chapter
10. Preparing ELLs for Evaluation and Standardized Tests.

Conclusion.

Bibliography.

Index.
Yu Ren Dong, Queens College, SUNY