Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching Peace Through Popular Culture

Edited by
  • Formāts: 207 pages
  • Sērija : Peace Education
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2023
  • Izdevniecība: Information Age Publishing
  • ISBN-13: 9798887304311
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 81,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 207 pages
  • Sērija : Peace Education
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2023
  • Izdevniecība: Information Age Publishing
  • ISBN-13: 9798887304311
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"Drawing from many disciplinary areas, this edited volume illustrates the many ways that popular culture can be used to teach peace and justice. Chapters address such topics as teaching about racism, domestic violence, structural violence, conflict analysis, decolonization, critiques of capitalism, and peacebuilding, showing how different forms of popular culture can be utilized to enhance student learning. Contributors provide both theoretical backgrounds and concrete lessons using TV, film, music, graphic novels, and more"--
Acknowledgments and Dedication; Laura L. Finley.

Chapter
1. Introduction; Laura L. Finley.

Chapter
2. Using Horror Films to Teach About Structural Violence and
Nonviolent Conflict Resolution; Laura L. Finley.

Chapter
3. Runnin' From The Pharcyde and T.I.'s Warzone: Sneaking Peace and
Social Justice Into the Classroom; Wim Laven.

Chapter
4. Armageddon It Been in Effect: Utopia, Dystopia, or UNtopia? A
Conversation With Ursula K. Le Guin, Sarah Pinsker, & N. K. Jemisin; G.
Michelle Collins-Sibley.

Chapter
5. Dangerous Education: Teaching College Writing Using Nonfiction
Graphic Novels; Heidi Huse.

Chapter
6. Using Popular Culture to Teach About Domestic Abuse and Healthy
Relationships; Laura L. Finley.

Chapter
7. Stephen King's Horror Films and Child Abuse and Neglect: Lessons
to Be Learned for Understanding, Assistance, and Prevention; Laura L.
Finley.

Chapter
8. The Critiques of Structural Functionalism, Colonialism, and
Capitalism Using Violence in Modern Science Fiction Classics: The Matrix,
Alien: Resurrection, and Starship Troopers; Christian A. I. Schlaerth and
Aaron Puhrmann.

Chapter
9. Learning to Transform Conflict Through Popular Culture Analysis;
Dean J. Johnson.

Chapter
10. A Literature, Design, and Arts-Based English as a Second Language
(ESL) Classroom Model; Kyra E. Whitehead.

Chapter
11. Hearing All of the Americas: Coloniality and Authenticity in the
Music of Kendrick Lamar and Residente; Heather Rae Brady.

Chapter
12. Conclusion; Laura L. Finley.

About the Editor and Authors.