Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching Science In Culturally Relevant Ways: Ideas From Singapore Teachers

Edited by (Ntu, S'pore), Edited by (Temasek Junior College, S'pore)
  • Formāts: 148 pages
  • Izdošanas datums: 10-Oct-2014
  • Izdevniecība: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789814618199
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 16,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 148 pages
  • Izdošanas datums: 10-Oct-2014
  • Izdevniecība: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789814618199

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book encapsulates the vision of Singapore science educators to bring the local elements of the country to bear in the science curriculum. In experimenting with familiar materials used and consumed in our everyday lives, and applying scientific knowledge to analyse and provide explanations of the observed phenomena the editors and contributing authors hope to introduce culturally relevant science activities for enactment in the formal and informal science curriculum. This work is premised on the collective belief that learning science in culturally relevant ways underscores the importance of one's culture embodied with funds of knowledge to make the learning of science meaningful. They see this as a step toward achieving the broader and long-term goal of developing a scientifically literate citizenry.
Acknowledgements vii
Foreword xi
Preface xiii
Authors' Biographies xv
Introduction 1(6)
Chapter 1 Red Dragon Fruit: Using Red Pigment Extracts from Pitayas as Natural Indicators
7(8)
Teo Tang Wee
Chapter 2 Delectable Blue!
15(10)
Koh Bing Qin
Chapter 3 Turmeric Spice as Natural Dye
25(10)
Lin Jiansheng
Chapter 4 Bubble Tea Toppings
35(10)
Chew Shuhui Eunice
Ng Shi Han
Chapter 5 Milk Tea = Teh-C and Teh
45(8)
Ng Shi Han
Chew Shuhui Eunice
Chapter 6 Coconut Water
53(14)
Lim Shan Yan
Boo Michelle
Chapter 7 No Durian On MRT!
67(6)
Low Wei Chuan Matthias
Chapter 8 Sodium Sulphite in Chicken Frank
73(10)
Khoh Rong Lun
Chapter 9 Biodegradable Tableware: Conserving Our Environment Through the Use of Materials from Renewable Resources
83(12)
Tan Yong Leng Kelvin
Chapter 10 Colour Matters!
95(8)
Lim Jia Ying Jessica
Cho Wen Jing
Gan Ghim Kui
Chapter 11 Teaching Kinematics Using Shuttle Run
103(8)
Tang Chi Sin
Srinivasan Shyam
Authors' Reflections 111(10)
Subject Index 121