Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching the Screen: Film education for Generation Next

(University of Sydney, Australia)
  • Formāts: 224 pages
  • Izdošanas datums: 23-Jul-2020
  • Izdevniecība: Allen & Unwin
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000251630
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 35,05 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 224 pages
  • Izdošanas datums: 23-Jul-2020
  • Izdevniecība: Allen & Unwin
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000251630

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Digital video and film technologies are transforming classrooms across the world. Teaching the Screen looks beyond the buttons and knobs to explore ways of teaching video and film effectively in secondary classrooms. More and more young people have access to low-cost filming and editing technologies—mobile phones, computers, portable digital players—which is changing the experience of digital storytelling. Approaches to classroom teaching and learning need to change too. The authors offer a new pedagogy of film storytelling that draws on research from effective classroom film learning practice. They contextualize screen learning within different educational settings, discuss how teachers can highlight aesthetics in film appreciation and filmmaking, and explore the impact of different technologies. Teaching the Screen is essential reading for educators who want to create engaging learning and teaching activities with screen technologies in secondary English and other subject areas.

Preface vi
Acknowledgements viii
Introduction ix
1 Teaching, learning and the screen
1
2 Creativity, multiliteracies and screen learning
21
3 Screen theory, practice and learning
36
4 Narrative, genre and film learning
60
5 Scaffolding learning in film aesthetics
77
6 Collaborative learning processes in filmmaking
98
7 Learning from imagining and being in film stories
116
8 Developing a film curriculum
136
9 Assessing the screen
152
10 Researching screen learning in the classroom 167
Appendix: Sample—Scaffolded film learning modules 187
Notes 192
Filmography 195
Bibliography 197
Index 206