Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching Writing Through Theatre: A Performative Approach to Pedagogy

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 09-Nov-2024
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031733024
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 154,65 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 09-Nov-2024
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031733024

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This volume presents an introspective study of writing pedagogy, explored through the lens of theatre and performance. The chapters explore assessment and issues related to student engagement, in both in-person and online learning spaces, and consider aspects such as class design, environment, activities, and curriculum. The authors draw on educational theory and inquiry-based pedagogy as well as their own experiences to lay out a comprehensive blueprint for teaching in a student centered classroom.  
1: Introduction: Theatre and Performance Concepts for Teaching
Writing.- 2: Directors and Performers: The Shifting Teacher-Student
Dynamic.- 3: Rehearsal Space: The Scenic Arrangement of the Classroom
Environment.- 4: Mediated Liveness: Technology and Online Teaching.- 5:
Rehearsal of Ideas: Low-Stakes Writing.- 6: Production Process and Outcome:
Scaffolded Research Project.- 7: Performance Training: Scaffolded College
Coursework.- 8: Director as Collaborator: Assessment of Student Writing.- 9:
Collaboration and Teamwork: Peer Interaction in the Classroom.- 10: Epilogue:
Teaching as Performance.
Kelly I. Aliano is the author of Theatre of the Ridiculous: A Critical History and The Performance of Video Games, both published by McFarland. She currently teaches in the English Department at LaGuardia Community College, CUNY, USA and is the Manager of Education Special Projects at the New-York Historical Society, USA.





Dongshin Chang is Associate Professor in the Department of Theatre at Hunter College, CUNY, USA. He is the author of Representing China on the Historical London Stage: From Orientalism to Intercultural Performance. His research interests include intercultural performance, Chinese theatre, and writing pedagogy.