Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Technology Adoption and Gratification (TAG) Model and Its Application

  • Formāts: 186 pages
  • Izdošanas datums: 18-Nov-2024
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040255391
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 186 pages
  • Izdošanas datums: 18-Nov-2024
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040255391

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The book introduces Technology Adoption and Gratification (TAG) Model and its application in higher education, technical and vocational education, postsecondary education and cross-culture.

The author demonstrates the fundamentals of technology adoption and gratification—what it comprises and how to expand it. The book describes how the viability of the TAG model was tested using Structural Equation Modeling for teaching, learning and research purposes, which could assist academicians and practitioners in performing technological measurements in all arenas of education.

The book will attract researchers, students and practitioners who have backgrounds in educational technology, educational psychology, library & information science, technical and vocational education or STEM education.



The book introduces Technology Adoption and Gratification (TAG) Model and its application in higher education, technical and vocational education, postsecondary education and cross-culture.

1 The TAG Model in Higher Education 2 The TAG Model in Technical and Vocational Education 3 The Cross-cultural Invariant of the TAG Model 4 Cross-validation of the TAG Model in Postsecondary Education

A.Y.M. Atiquil Islam is Associate Professor in the Department of Education Information Technology at East China Normal University. He earned a multidimensional PhD by combining two faculties education and computer science and information technology at the University of Malaysia. His career has seen international collaboration in conducting quantitative research in higher education (including the United States, United Kingdom, Germany, Malaysia, China, Saudi Arabia, Oman, Algeria, Pakistan and Bangladesh).