Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Technology, Innovation, Entrepreneurship and Education: 4th EAI International Conference, TIE 2023, Cambridge, UK, September 27-28, 2023, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 65,42 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes the refereed proceedings of the 4th International Conference on Technology, Innovation, Entrepreneurship and Education, TIE 2023, held in Cambridge, UK, in September 2023.





The 17 full papers were carefully selected from 44 submissions and cover four areas: international school projects; technology in education; technology for content creation and future content delivery.
.-International School Projects.



.- Predicting School Dropout in Malawi.



.- Co-creation Lab and its liminal pedagogy as an innovation tool for shaping
a local and global future. 



.-Technology in Education.



.- Exploring Womens Role in Creative Industries through Collaborative Action
Research Using Tabletop Role-Playing Games.



.- Designing a Master course curriculum for Innovation through Living Labs.



.- Immersive Virtual Reality, Augmented Reality and Mixed Reality for
Self-Regulated Learning: A Review.



.-Technology for Content Creation.



.- Co-creation and personalisation of an immersive web environment.



.- The Meta-stage: Utilizing Metaverse-Enabling Technologiesfor Hybrid
Co-Presence Experiences.



.- Gamifying the Museum: Enhancing Immersive Art Experiences with Social
Connections and Personal Identity Exploration.



.-Future Content Delivery.



.- 'In the Future we will make our own superheroes' : Reflections on the
Future of Broadcast for children age 7-11



.- Flexilink: A Low Latency Solution for Packet Based Media.