Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Temperament and Child Development in Context

(State University of New York, Buffalo), (University of Washington), (University of Washington), (Washington State University), (University of California, Berkeley)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Child Development
  • Izdošanas datums: 30-Nov-2024
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009521864
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Child Development
  • Izdošanas datums: 30-Nov-2024
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009521864
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Children's temperament is a central individual characteristic that has significant implications, directly and indirectly, for their social, emotional, behavioral, cognitive, and health outcomes, through its evocative and moderating effects on other social and contextual influences. Accounting for these contextual influences is critical to articulating the role of temperament in children's development. This Element defines temperament and describes its roots in neurobiological systems as well as its relevance to children's developmental outcomes, with a focus on understanding the influence of temperament in children's social and environmental contexts. It covers key developmental periods, situating the contribution of temperament to children's development in complex and changing processes and contexts from infancy through adolescence. The Element concludes by underscoring the value of integrating contextual, relational, and dynamic systems approaches and pointing to future directions in temperament research and application.

This Element mentions that children's temperament is a characteristic that has implications for children's social, emotional, behavioral, cognitive and health outcomes. It underscores the value of integrating contextual, relational, and dynamic systems approaches and points to future directions in temperament research and application.

Papildus informācija

This Element mentions that temperament alters the direction, exposure, and strength of social and family contexts and relationships.
1. Introduction;
2. Definition and biological basis of temperament;
3.
Temperament, developmental processes, and outcomes;
4. Social, cultural, and
contextual influences on temperament development;
5. Developmental periods,
contexts, and outcomes;
6. Contextual, relational, and dynamic systems
theories;
7. Clinical and translational implications for child temperament;
8. Future directions in research and practice;
9. Conclusions; References.