nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
List of Figures
List of Tables
Acknowledgements
Transcription Conventions
Part I: What Research Shows: Theoretical Insights
1. Introduction: Framing the Fluidity of L2 Talk
2. Capturing Competencies: Why L2 Oral Proficiency Assessment?
3. L2 Oral Tests and their Assessment
4. Planning and Administering Oral Tests: Facts and Factors
Part II: What Can Be Learned? Insights from Empirical Studies
5. The Practical Realities of Testing and Assessment
6. What it Takes to Take a Test
7. Uncovering Factors in Assessment
8. Improving Equity: Paths to Progress
9. Conclusion: Setting a Grade but Looking Ahead
Appendix
Glossary
References
Index