Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Textile Management: A Guide for Technicians

  • Formāts: 384 pages
  • Izdošanas datums: 13-Feb-2024
  • Izdevniecība: CRC Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040003473
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 62,60 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 384 pages
  • Izdošanas datums: 13-Feb-2024
  • Izdevniecība: CRC Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040003473

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book covers the core principles of managing textiles, covering everything from sourcing and production to distribution and sustainability.

The objective of this book is to provide relevant information about critical business aspects of the textile industry and its ancillary tools. It covers important concepts of business in a brief and simplified, yet practical way through examples in the form of reports, formats, figures related to respective subjects.

Print edition not for sale in South Asia (Bangladesh, Bhutan, India, Nepal, Pakistan and Sri Lanka)



This book covers the core principles of managing textiles, covering everything from sourcing and production to distribution and sustainability.

Preface

Acknowledgements

1. Types of businesses

2. Types of management styles

3. Risk management

4. Accounting

5. Budget

6. Production planning and control

7. Management information system (MIS)

8. Costing and cost analysis

9. Cost reduction

10. Sales and marketing

11. Case study

12. Statutory compliances and audit

13. Import and export

14. Utility

List of abbreviations

Arvind Kumar Upadhyay is techno-commercial textile executive with over four decades of rich experience in worsted, synthetics & cotton industries with a tremendous track record. Through his long career in the textile industry having gone from a shop floor technical expert to a Business Head, with the largest and most prominent textile companies in India and Africa the author has had special access to varying levels of information and critical vantage points in the industry and has acquired a comprehensive professional expertise in managing fully integrated textile mills (from fibre to garment) with sharp problem-solving skills.