Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Theory of the Art Object

(National University of Ireland, Galway)
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Meaning in the visual arts centers on how the physical work makes its content or presence visible. The art object is fundamental.



Meaning in the visual arts centers on how the physical work makes its content or presence visible. The art object is fundamental. Indeed, the different object forms of each visual medium allows our experience of space-time, and our relations to other people, to be aesthetically embodied in unique ways. Through these embodiments, visual art compensates for what is otherwise existentially lost, and becomes part of what makes life worth living. The present book shows this by discussing a range of visual art forms, namely pictorial representation, abstraction, sculpture and assemblage works, land art, architecture, photography, and varieties of digital art.

Introduction;
Chapter 1 Pictorial Art and Presentness;
Chapter 2
Abstract Art and Transperceptual Space;
Chapter 3 In and Through Space:
Sculpture, Assemblage, and Installation Art;
Chapter 4 Land Art:
Reciprocities of Site and Formation;
Chapter 5 Embodiment and Architectural
Cognition;
Chapter 6 The Aesthetic Space of Photography;
Chapter 7
Digital Objects, Aesthetic Phenomena
Paul Crowther is Professor of Philosophy at Alma Mater Europaea Institutum Studiorum Humanitatis, Slovenia.