Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Theory and Concepts of English for Academic Purposes

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 02-Jun-2023
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781349590773
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 104,69 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 02-Jun-2023
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781349590773
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book applies theory and research findings to the design of English for Academic Purposes courses. Drawing on approaches to researching academic communities, needs analysis and genre theory, a systematic approach to syllabus and curriculum development is proposed and used as the basis for detailed consideration of tasks and skills development.
List of Tables and Figure
viii
Acknowledgements x
Part I A Theoretical Basis for English for Academic Purposes
1 Introduction to EAP: Key Issues and Concepts
3(12)
2 Investigating the Academic World
15(21)
3 Students' Needs and EAP Course Design
36(17)
Part II The Design of EAP Courses
4 Developing an EAP Syllabus: Approaches and Models
53(13)
5 EAP Courses and Subject Discipline Knowledge
66(17)
6 EAP Courses and Language Knowledge
83(20)
Part III The Implementation of EAP Courses
7 EAP and Teacher Competencies
103(15)
8 EAP and Teaching the Writing Skill
118(22)
9 EAP and Teaching the Reading Skill
140(14)
10 EAP and Teaching the Listening Skill
154(23)
11 EAP and Teaching the Speaking Skill: Teaching Critical Thinking
177(19)
12 EAP and Assessment
196(14)
References 210(15)
Index 225
IAN BRUCE Senior Lecturer in Applied Linguistics and convenor of in-sessional English for Academic Purposes courses at the University of Waikato, New Zealand. He is the author of a number of research articles in the field of academic genre studies as well as the 2008 book Academic Writing and Genre.