nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction
1. What can we learn from the history of STEM subjects in Japan?
2. Conceptual framework from STEM to STEAM: Through the promotion of STEAM education in Japan
3. What are the student competencies that STEM education cultivates? Based on a comparison between Japan and Germany
4. Examination of STEAM teaching strategies in Japanese elementary education through a comparative analysis with STEAM learning activities in England
5. Assessment for fostering Japanese STEM literacy: from a perspective of performance assessment theory
6. Tasks that drive students to learning processes towards knowledge integration
7. Food and nutrition education (Shokuiku) as a part of STEAM education
8. Pre-service teacher education for STEAM activities that combine data modeling and design processes
9. Scientific inquiry required in STEAM education movement
10. Investigating inquiry-based activities to acquire learning content and competence in STEM education: A case study in chemistry
11. STEM/STEAM approach in biological education in Japan