Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Tin: Its Production and Marketing

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 62,60 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Originally published in 1982, this book is a survey of the world tin industry up until the late 20th Century. The author used scattered and hard to access journal sources in the course of his research. The book gives a wide-ranging picture of the world tin market and discusses factors affecting the market.



Originally published in 1982, this book is a survey of the world tin industry up until the late 20th Century. The author used many scattered and hard to access journal sources in the course of the book’s research. The book gives a wide-ranging picture of the world tin market and discusses factors affecting the market; the behaviour of production and consumption; trends and fluctuations in prices and costs; the role of foreign capital and technology in an industry with a substantial degree of state ownership and growing state participation in developing countries; the problems of market stabilization; the adequacy of world supplies and the problems of resource conservation.

Introduction.
1. A General Review
2. Production Methods and Costs
3. Production Trends
4. Tin Consumption, Materials Substitution and Tin-economizing Technology
5. Consumption Trends and Fluctuations in the Leading Countries
6. Secondary Tin
7. Smelting and the Marketing System
8. The International Tin Agreement and Problems of Market Intervention
9. Reserves and Future Supply Potential
10. Forecasting Market Trends
11. Long-run Market Prospects.

William Robertson