Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Tourism: A Community Approach (RLE Tourism)

(La Trobe University, Australia and The Cairns Institute, James Cook University, Australia)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 56,35 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Written in 1989 when the modern tourist industry had reached a crucial stage in its development, when increased mobility and affluence had led to more extensive and extravagant travel, and competition within the industry had intensified, this book is comprehensive examination of tourism development. The author provides a new perspective for its evaluation, and a suggested strategy for its continued development and evolution. He examines tourism from the viewpoint of destination areas and their aspirations, and recommends an ecological, community approach to developing and planning – one which encourages local initiative, local benefits, and a tourism product in harmony with the local environment and its people.

List of figures
ix
List of tables
xi
Acknowledgements xiii
Preface xv
Section 1 Tourism and its significance
1(38)
1 Scope and nature of tourism
3(14)
2 Evolution of tourism
17(13)
3 Issues in tourism
30(9)
Section 2 The environment and accessibility
39(38)
4 Environmental-accessibility issues
41(19)
5 Environmental and accessibility strategies
60(17)
Section 3 Economics and business
77(40)
6 Economic cycles and benefits
79(25)
7 Economic response strategies
104(13)
Section 4 Society and culture
117(36)
8 Hospitality and authenticity issues
119(15)
9 Social and cultural strategies
134(19)
Section 5 Planning and management
153(24)
10 Tourism planning goals and methods
155(11)
11 Tourism as a community industry
166(11)
Afterword 177(2)
References 179(12)
Name Index 191(5)
Subject Index 196
Multivolume collection by leading authors in the field