nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Part I: Towards Deeper Learning in Primary CLIL
1. CLIL in Primary Education
2. Envisioning a Literacy Approach to CLIL Planning
3. The Research Context and Methods
Part II: Describing the Literacy Approach in CLIL Planning
4. Formulating Intended Learning Outcomes
5. Designing Task-based Assessments
6. Scaffolding Disciplinary Language Development
Part III: Applying the Literacy Approach to Subject Teaching
7. Developing Scientific Literacy in CLIL
8. Developing Mathematical Literacy in CLIL
9. Developing Visual Literacy in CLIL Art
10. Developing Historical Literacy in CLIL
Part IV: Professional Support for Deeper Teaching
11. Fostering a Collaborative Ecology
12. Conclusion and Path Forward