Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Transiciones: Pathways of Latinas and Latinos Writing in High School and College

4.30/5 (17 ratings by Goodreads)
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Feb-2015
  • Izdevniecība: Utah State University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780874219760
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 28,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Feb-2015
  • Izdevniecība: Utah State University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780874219760
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Transiciones is a thorough ethnography of seven Latino students in transition between high school and community college or university. Data gathered over two years of interviews with the students, their high school English teachers, and their writing teachers and administrators at postsecondary institutions reveal a rich picture of the conflicted experience of these students as they attempted to balance the demands of schooling with a variety of personal responsibilities.

Todd Ruecker explores the disconnect between students’ writing experiences in high school and higher education and examines the integral role that writing plays in college. Considering the almost universal requirement that students take a writing class in their critical first year of college, he contends that it is essential for composition researchers and teachers to gain a fuller understanding of the role they play in supporting and hindering Latina and Latino students’ transition to college.

Arguing for situating writing programs in larger discussions of high school/college alignment, student engagement, and retention,Transiciones raises the profile of what writing programs can do while calling composition teachers, administrators, and scholars to engage in more collaboration across the institution, across institutions, and across disciplines to make the transition from high school to college writing more successful for this important group of students.

Acknowledgments vii
1 Introduction
1(23)
2 College Decisions and Institutional Disparities
24(20)
3 Struggling Transitions
44(21)
4 Difficult but Successful Transitions
65(34)
5 Smooth Transitions
99(29)
6 An Unpredictable Transition
128(13)
7 Contextualizing Transitions to College
141(13)
8 The Role of Composition Researchers, Teachers, and Administrators
154(20)
Epilogue and Final Thoughts 174(10)
Appendix A Student Surveys and Interview Protocols 184(9)
Appendix B Teacher and Administrator Interview Protocols 193(6)
References 199(12)
About the Author 211(2)
Index 213