Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Transnational Hallyu: The Globalization of Korean Digital and Popular Culture

Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 37,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"This book examines the translational flows of Hallyu (Korean Wave) through extensive field studies conducted in the US, Canada, Chile, Spain and Germany"--

This book examines the translational flows of Hallyu through extensive field studies conducted in the US, Canada, Chile, Spain and Germany.

Preface 1(4)
1 Emerging New Wave: Transnational Hallyu
5(18)
2 Evolution Of The Korean Cultural Industries
23(18)
3 Digital Convergence Of Hallyu
41(18)
4 Social Media, Digital Platforms, And Hallyu In North America
59(20)
5 Participatory Translation Of Hallyu In Latin America
79(24)
6 Hallyu As A Total Work Of Art In Europe I
103(22)
7 Consuming The Contraflow Of K-Pop In Europe II
125(18)
8 Conclusion: Gained In Translation
143(14)
References 157(22)
Index 179(8)
About the Authors 187