nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction
Chapter 1
Data Is Core to Your Mission
Chapter 2
A Post-Data World in Detail
Chapter 3
Geopolitical Issues Surrounding Data
Chapter 4
C-Suite and Board Data Privacy and Security Liability
Chapter 5
Why Data Leadership Is Important Now
Chapter 6
Board-Level Cyber, Privacy, and Data Risk Governance
Chapter 7
Four Ways That Data Strategy Can Enhance Your Revenue by Billions
Chapter 8
Ask These Questions to Develop a Digital Strategy and Value Your Data
Chapter 9
Artificial Intelligence: The Future Is Now
Chapter 10
Take Charge and Lead: Seven Keys to Implementing Data Strategy in Your Company
Chapter 11
Leading with a Legally Compliant Data Transformation Program
Chapter 12
Conclusion
Acknowledgments
About the Author
Dominique Shelton Leipzig
Endnotes