nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction
Chapter 1 Language teaching techniques and the four strands
Chapter 2 A system of tasks for language learning
Chapter 3 Group work and language learning
Chapter 4 The principles of learning
Listening
Chapter 5 Extensive listening and viewing
Chapter 6 Dictation
Chapter 7 Easy listening
Speaking
Chapter 8 Informal conversation
Chapter 9 Problem-solving speaking
Chapter 10 Prepared talks
Chapter 11 Hearing and pronunciation practice
Chapter 12 4/3/2
Reading
Chapter 13 Extensive reading
Chapter 14 Intensive reading
Chapter 15 Speed reading
Writing
Chapter 16 Extensive writing with feedback
Chapter 17 Information transfer
Chapter 18 Guided writing
Chapter 19 Substitution tables
Chapter 20 10 minute writing
General purpose
Chapter 21 Linked skills
Chapter 22 Projects
Chapter 23 Vocabulary flash cards
Chapter 24 Learner training
Research
Chapter 25 Researching language teaching techniques
Appendix 1 A feedback system for writing and self-checking procedures
References
Index