Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Unlocking Mathematics Teaching

Edited by , Edited by
  • Formāts: 200 pages
  • Izdošanas datums: 28-Mar-2011
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136808517
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 43,82 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 200 pages
  • Izdošanas datums: 28-Mar-2011
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136808517

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Now in a fully updated second edition, Unlocking Mathematics Teaching is a comprehensive guide to teaching mathematics in the primary school. Combining theory and practice, selected experts outline the current context of mathematics education. They suggest strategies, activities and examples to help develop readers understanding and confidence in delivering the curriculum. The book combines an accessible blend of subject knowledge and pedagogy, and its key features include:











Advice on teaching mathematics to high and low attainers;





Guidance on teaching mental maths;





Ideas for incorporating ICT;





Guidance on assessment in mathematics education;





Teaching problem solving;





Numerical and non-numerical examples;





Updated references, taking into account the Williams Report.

This book will be of interest to all primary education students and practising teachers looking to increase their confidence and effectiveness in delivering the mathematics curriculum.
List of illustrations
vi
Notes on contributors ix
Acknowledgements xii
Introduction 1(5)
Valsa Koshy
Jean Murray
1 Aspects of numeracy
6(22)
Bob Jeffery
2 Using and applying mathematics in Key Stage 2
28(15)
Caroline Clissold
Mark Humble
3 Learning effective strategies for mental calculation
43(23)
Debbie Robinson
4 Talking about real-life mathematics: the role of ICT
66(18)
John Garvey
5 Developing problem-solving skills in mathematics
84(26)
Rachel Fairclough
6 Numeracy and low attaining children
110(14)
Jean Murray
Caroline Clissold
7 Teaching mathematically promising children
124(26)
Ron Casey
8 Assessing mathematical learning
150(29)
Valsa Koshy
Sarah Jackson-Stevens
Index 179
Valsa Koshy is Professor of Education at Brunel University. Her main areas of work are mathematics and education and the professional development of teachers.

Jean Murray is Professor of Education at the University of East London.