Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Unlocking Writing: A Guide for Teachers

  • Formāts: 192 pages
  • Sērija : Unlocking Series
  • Izdošanas datums: 11-Oct-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134143382
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 45,07 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 192 pages
  • Sērija : Unlocking Series
  • Izdošanas datums: 11-Oct-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134143382

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The underpinning theme of this book is how children develop as writers and how self-awareness raises achievement. It offers creative approaches to increasing pupil motivation and performance by involving, amongst other things, Drama and ICT.

The contributors offer practical advice on ways to meet the needs of boys, able children, SEN pupils and those learning English as an additional language; how to plan effective lessons; how to be flexible within the framework of the NLS; and the role of assessment and how it contributes to self-understanding.

Central to all classroom practitioners and students, this innovative book improves general understanding of the process related to composition and transcription and helps to raise the standards of writing in all classrooms.

Acknowledgements iv
Notes on the contributors v
Introduction vii
Getting the point: how children develop as writers
1(16)
Mary Williams
Robert Fisher
Teaching `write': writing in the Literacy Hour
17(18)
Mary Williams
Lizann O'Conor
`What's the worth?': thinking about writing at Key Stages 2 and 3
35(14)
Robert Catt
Writing aloud: drama and writing
49(14)
Colleen Johnson
Is neatness a virtue?: handwriting in the Literacy Hour
63(14)
Lynne Thorogood
Authenticity, modelling and style: writing and ICT
77(15)
John Garvey
Keeping track: assessment in writing
92(24)
Deborah Jones
Seven keys: developing writing for EAL pupils
116(15)
Martin Cortazzi
Lixian Jin
How to Write Really Badly: supporting children with writing difficulties
131(10)
Rebecca Bunting
Boys into writing: raising boys' achievement in writing
141(19)
Robert Fisher
Providing a challenge: writing and the able child
160(18)
Mary Williams
Index 178
Edited by Mary Williams,