Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Unmasking Invisible Challenges in Entrepreneurship: Five Game Changer Models

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 41,62 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book discusses five critical game changer models linking local area transfer of technology to revamp innovation for social entrepreneurship for growth and acceleration, social ubiquity, and global accessibility of markets to entrepreneurship in a digital interface. This book conceptualizes game changer models and argues that they play significant role in entrepreneurial development as a critical component of social and economic evolution in the current innovation and technology ecosystems.

Part-I: At the Grassroots.
Chapter 1: The Genesis.
Chapter 2: Contextualizing Entrepreneurship with Society and Business.- Part-II: Planning the Transformation.
Chapter 3: The Game Analytics.
Chapter 4: The Game Changer Models.- Part-III: The Synergy.
Chapter 5: Synchronizing Transitional Pace.

Rajagopal is Distinguished Professor of Marketing at EGADE Business School of Tecnologico de Monterrey, Mexico and Visiting Professor at Boston University, USA. He has to his credit several books and research papers published in refereed international journals. The President of India conferred the Overseas Indian Award (Pravasi Bhartiya Samman Award) to Dr Rajagopal in 2023 for outstanding contribution in the field of Education.





Ananya Rajagopal is Research Professor at Universidad Anahuac, Mexico. She has published several research papers in international refereed journals and five books in in the field of entrepreneurship. She has contributed chapters in several edited books and participated in reputed international conferences.