Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Urban Playmaking: Constructivist Teaching with a Radical Agenda

  • Formāts: 194 pages
  • Izdošanas datums: 25-Feb-2021
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000340433
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 48,83 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 194 pages
  • Izdošanas datums: 25-Feb-2021
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000340433

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book explores the concept of playmaking and activism through three research projects in which culturally and linguistically diverse high school students and young adults created original theatre around the issues that inform their lives and constrain their futures.

Each study discussed by the author is considered through the lens of one or more best practices. The outcomes of the playmaking experiences, communicated through detailed ethnographic data and the voices of student participants, make a strong case for using what we already know about teaching to positively impact gross inequities of outcome for culturally and linguistically diverse students.

This study will be of great interest to students, scholars, and practitioners in Applied Theatre, Theatre Education, and Art Therapy.

Recenzijas

Urban Playmaking is winner of the Distinguished Book Award from the American Alliance of Theatre and Education.

Foreword by Jonothan Neelands;
Chapter 1: Introduction;
Chapter 2:
Methodology;
Chapter 3: On the Shoulders of Giants;
Chapter 4: Working on
Wings to Fly;
Chapter 5: Childhood is Fun; Ch 6: Conclusion;
Chapter 7:
Epilogue
Bethany Nelson is Assistant Professor and Graduate Program Director of Theatre Education at Emerson College, USA.