Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Urteilen lernen – Grundlegung und Kontexte ethischer Urteilsbildung

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Feb-2012
  • Izdevniecība: Brill Deutschland GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783647702025
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 114,63 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Urteilen lernen – Grundlegung und Kontexte ethischer Urteilsbildung
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Feb-2012
  • Izdevniecība: Brill Deutschland GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783647702025
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

German description: Im alltaglichen Leben kommt dem Urteilen eine besondere Bedeutung zu - das Richtige ist bekanntlich nicht sofort zu erkennen, Handeln aber erst moglich, wenn zwischen moglichen Alternativen begrundet unterschieden werden kann. Das Buch zeigt die Notwendigkeit einer wissenschaftlichen Analyse der Wege zur ethischen Urteilskompetenz auf. Es reflektiert Formen und Gestalt der Urteilsbildung in einem wissenschaftlich-theologischen und interdisziplinaren Forschungskontext und ist Ergebnis des gemeinsamen Diskurses von christlicher und judischer Theologie sowie der Rechtswissenschaft. Die grundlegenden Fragen, die sich mit dem Urteilen stellen, werden aufgenommen und immer neu konfrontiert mit der Perspektive auf das Urteilen lernen, das sich eben nicht von selbst versteht: Moralerziehung braucht aber tragfahige und aussichtsreiche Lernwege zur Einubung ins Urteilen fur Kinder und Jugendliche wie fur Erwachsene. Darum werden auch exemplarische Kontexte ethischer Urteilsbildung - Bildung, Wirtschaft, Recht - eingehend reflektiert.