Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Use of Sustainability Information: Empirical Evidence from Multinational Corporations

Series edited by ,
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 55,19 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Achieving ambitious sustainability goals of multinational corporations is affected by how employees use sustainability information within their decision-making. However, little is yet known about the use of sustainability information at multinational corporations. Therefore empirically addresses this gap and elaborates the main influencing factors.



Sustainability management is a prime topic for multinational corporations. Achieving ambitious sustainability goals, however, is affected by how employees use sustainability information within their decision-making. Little is yet known about the use of sustainability information at multinational corporations. This study therefore empirically addresses this gap and elaborates the main influencing factors of sustainability information use. The findings have important implications for researchers and practitioners such as top executives, sustainability managers and management accountants at multinational corporations.

Introduction, Conceptual foundations, State of research, Theories and theoretical framework, Research design, Empirical results, Conclusion

Daniel Gayk studied Business Administration at the University of Münster (Germany), NHH Bergen (Norway) and Hanken School of Economics (Finland). He worked as a research assistant for the Chair of International Accounting at the University of Münster.