Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Velvet Curtains and Gilded Frames: The Art of Early European Cinema

Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 23,78 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Analyzes the visual and cultural context of Europe's first feature films from 19th century painting to pictorial photography

Sheds new light on the late 19th and early 20th century's cultural context Innovatively brings together different media, their artistic traditions, and their respective theoretical and discursive paradigms Presents an alternative history of early European cinema by analyzing it from an inclusive art historical perspective Thoroughly explores the first European feature films' cinematic form and function

Velvet Curtains and Gilded Frames explores the intermedial context of early cinema. It tackles the first European feature films' intricate relationship with its sister arts to reveal that the period referred to by historians as the long nineteenth century" was one in which Bourgeois Realism reigned supreme. The nineteenth-century rise of the middle class coincided with realism becoming the dominant artistic mode in both form and content, leading to a revival of genre painting in the art academies; the supremacy of the social melodrama on the stage; and the advent of Pictorialism in photography. In its quest for artistic legitimacy, European filmmakers sought to win over middle-class audiences with films based on popular works of art - the first "art films" - by employing similar visual and narrative strategies as its artistic counterparts.

"
Vito Adriaensens is a scholar and filmmaker. He is currently Adjunct Associate Professor of Film at Columbia University and a Researcher at the Centre for Research in Cinema and Performing Arts at the Universit libre de Bruxelles.