Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Virtual Reality and Augmented Reality: 15th EuroVR International Conference, EuroVR 2018, London, UK, October 22-23, 2018, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes the refereed proceedings of the 15th International Conference on Virtual Reality and Augmented Reality, EuroVR 2018, held in London, UK, in October 2018.
The 9 full papers and 6 short papers presented were carefully reviewed and selected from 39 submissions. The papers are organized in 5topical sections: vision-based motion tracking; 3D acquisition and 3D reconstruction; haptics and 3D audio; perception and cognition; interactive techniques and use-case studies.

Structure-aware 3D Hand Pose Regression from a Single Depth Image.-
Universal Web-Based Tracking for Augmented Reality Applications.- Fully
Automatic Multi-person Human Motion Capture for VR Applications.- HDM-Net:
Monocular Non-Rigid 3D Reconstruction with Learned Deformation Model.-
HMD-Guided Image-Based Modeling and Rendering of Indoor Scenes.- KinesTouch:
3D force-feedback rendering for tactile surfaces.- Wearable Tactile
Interfaces Using SMA Wires .- Unreal Haptics - A Plugin-System for High
Fidelity Haptic Rendering in the Unreal Engine.- Distributed signal
processing architecture for real-time convolution of 3D audio rendering for
mobile applications.- A Virtual Reality Investigation of the Impact of
Wallpaper Pattern Size on Qualitative Spaciousness Judgments and Action-based
Measures of Room Size Perception.- Context-dependent Memory in Real and
Virtual Reality.- Evaluation of AR Inconsistencies on AR Placement Tasks: A
VR Simulation Study.- Recreating Sheffields MedievalCastle in situ using
Outdoor Augmented Reality.- Added value of a 3D CAVE within design
activities.- Anchored Multiperspective Visualization for Efficient VR
Navigation.