nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Designing Functional Prototypes Combining BCI and AR for Home Automation.- SightX: A 3D Selection Technique for XR.- Design and Evaluation of Three User Interfaces for Detecting Unmanned Aerial Vehicles Using Virtual Reality.- Evaluating the Acceptability and Usability of a Head-Mounted Augmented Reality Approach for Autistic Children With High Support Needs.- Exploiting Augmented Reality in LEGO Therapy for Children with Autism Spectrum Disorder.- Evaluation of Point Cloud Streaming and Rendering for VR-based Telepresence in the OR.- Fast Intra-Frame Video Splicing for Occlusion Removal in Diminished Reality.- Coupling AR with object detection neural networks for end-user engagement.- A Procedural Building Generator based on Real-World Data Enabling Designers to Create Context for XR Automotive Design Experiences.- Generating VR meeting rooms with non-rectangular floor plans using cost optimization and hard constraints.- Controlling Continuous Locomotion in Virtual Reality With Bare Hands using Hand Gestures.- An Augmented Reality solution for the Positive Behaviour Intervention and Support.- The Reality of Virtual Experiences: Semantic and Epi-sodic Memory Formation in VR.