Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Virtual Reality Software And Technology - Proceedings Of The Vrst '94 Conference

Edited by (Ecole Polytechnique Federale De Lausanne, Switzerland), Edited by (Columbia Univ, Usa), Edited by (Nus, S'pore)
  • Formāts: 356 pages
  • Izdošanas datums: 18-Aug-1994
  • Izdevniecība: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789814501682
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 51,84 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
Virtual Reality Software And Technology - Proceedings Of The Vrst '94 Conference
  • Formāts: 356 pages
  • Izdošanas datums: 18-Aug-1994
  • Izdevniecība: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789814501682
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Few technologies in recent years have attracted as much scientific, media and public attention as Virtual Reality. By providing a profoundly new paradigm for human-computer interaction, it is fundamentally changing the way people use and think about computers. Despite being in its infancy, Virtual Reality has found applications in such varied fields as entertainment, interactive arts, medicine, architecture, security, education, and financial analysis.The articles collected here were selected after thorough review and describe the state-of-the-art in Virtual Reality software and technology. Included are the latest results in software architectures, interaction techniques and devices, modeling techniques, and applications.
Novel 3-D techniques and devices; gestures; architectures; modelling and
animation; collision detection; designing effective virtual worlds.