Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Virtual Theatres: An Introduction

  • Formāts: 184 pages
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2004
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134454761
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 46,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 184 pages
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2004
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134454761
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The first full-length book of its kind to offer an investigation of the interface between theatre, performance and digital arts, Virtual Theatres presents the theatre of the twenty-first century in which everything - even the viewer - can be simulated.

In this fascinating volume, Gabriella Giannachi analyzes the aesthetic concerns of current computer-arts practices through discussion of a variety of artists and performers including:

* blast Theory * Merce Cunningham * Eduardo Kac * forced entertainment * Lynn Hershman * Jodi Orlan * Guillermo Gómez-Peńa * Marcel-lķ Antśnez Roca * Jeffrey Shaw * Stelarc.

Virtual Theatres not only allows for a reinterpretation of what is possible in the world of performance practice, but also demonstrates how 'virtuality' has come to represent a major parameter for our understanding and experience of contemporary art and life.

Recenzijas

'A welcome addition to the growing range of works currently available on virtual reality and performance. It is clearly written and offers a useful historical overview of the field to date ... Giannachi has done impressive work in collating a vast and stimulating array of relevant examples ... There is no question that Virtual Theatres is a tremendously useful teaching and research resource. It will be of great use to teachers of new media, as well as post-graduate and under-graduate students of theatre studies.' Studies in Theatre Performance

List of illustrations viii
Acknowledgements ix
Introduction 1(12)
1 Hypertextualities 13(30)
2 Cyborg theatre 43(26)
3 The (re-)creation of nature 69(26)
4 Performing through the hypersurface 95(28)
5 Towards an aesthetic of virtual reality 123(28)
Conclusion 151(10)
Bibliography 161(8)
Index 169
Gabriella Giannachi is a lecturer in Theatre Studies at the University of Lancaster, where her specialist areas include new technologies and performance. She is also co-editor of On Directing (1999) and co-author of Staging the Post-Avant-Garde (2002).