Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Vision and Communism: Viktor Koretsky and Dissident Public Visual Culture

3.80/5 (18 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 176 pages
  • Izdošanas datums: 18-Oct-2011
  • Izdevniecība: The New Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781595588173
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 28,12 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 176 pages
  • Izdošanas datums: 18-Oct-2011
  • Izdevniecība: The New Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781595588173

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In the last thirty years of the Soviet Communist project, Viktor Koretsky’s art struggled to solve an enduring riddle: how to ensure or restore Communism’s moral health through the production of a distinctively Communist vision. In this sense Koretsky’s art demonstrates what an “avant-garde late Communist art” would have looked like if we had ever seen it mature. Most striking of all, Koretsky was pioneering the visual languages of Benetton and MTV at a time when the iconography of interracial togetherness was still only a vague rumor on Madison Avenue.

Vision and Communism presents a series of interconnected essays devoted to Viktor Koretsky’s art and the social worlds that it hoped to transform. Produced collectively by its five editors, this writing also considers the visual art, film, and music included in the exhibition Vision and Communism, opening at the Smart Museum of Art in September 2011.
Foreword xi
Anthony Hirschel
Dana Feitler
Essays
1(1)
Robert Bird
Christopher P. Heuer
Matthew Jesse Jackson
Tumelo Mosaka
Stephanie Smith
Assemble, Imagine, Discuss
1(6)
Intrusive, Intransigent, Invisible
7(32)
International, Intimate, Intense
39(36)
Unseen, Unknown, Unstoppable?
75(20)
Rewind, Fast Forward, Play
95(16)
Biographical Notes On Viktor Koretsky
111(2)
Vision And Communism, The Exhibition
113(18)
Contributors 131(2)
Credits 133(2)
Notes 135(10)
Index 145
Robert Bird is an associate professor in the departments of Slavic Languages and Literatures and Cinema and Media Studies, University of Chicago.





Christopher P. Heuer is an assistant professor of art and archaeology at Princeton University.





Matthew Jesse Jackson teaches in the departments of visual arts and art history at the University of Chicago.





Tumelo Mosaka is curator of contemporary art at the Krannert Art Museum, University of Illinois Urbana-Champaign.





Stephanie Smith is deputy director and chief curator at the David and Alfred Smart Museum of Art, University of Chicago.