Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Visual Consumption

(Rochester Institute of Technology, USA)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 37,56 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for economic success. This book draws from art history, photography and visual studies to develop an interdisciplinary, image-based approach to understanding consumer behaviour.

Focusing on four themes: representation, photography, images and identity, it presents a theoretical perspective on visual consumption, providing wide-ranging examples from advertising, the internet, photography, design, theatre and tourism, and discusses the importance of the internet in bringing visual issues into the mainstream of strategic thinking; spurring research into perception of visual displays.

Incorporating case studies from the US, Europe and the UK, this book provides an unparalleled guide to the visual consumption processes necessary for understanding and succeeding in today's market.