nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Preface Part 1: Reinterpretation 1. Anti-Islamic Elements in Tenth Century Beatus Manuscripts
2. Reimagining Relics and Reliquaries between al-Andalus and the Northern Kingdoms in the Eleventh and Twelfth Centuries Part 2: Appropriation 3. Eagles and Peacocks in Tenth to Twelfth Century Iberian Art
4. Aesthetic of Appropriation: Andalusi Spolia in Medieval Christian Iberia
5. A sign of Conquest and Continuity: Arabic Inscriptions on Christian Buildings from Eleventh to Thirteenth Centuries Part 3: Artistic Transfer 6. Artistic Connections between al-Andalus and Asturian Art in the Ninth and Tenth Centuries
7. The Portal of the Church of San Pedro de Cervatos. Artistic Transfers between al-Andalus and the Castilian Leonese Kingdom in the Twelfth Century
8. The Urban Palaces of Andalusi Toledo: the Value of Local Traditions in shaping the Artistic Horizon of 1085
9. Artistic Transfers in Medieval Iberian Architecture: Islamic Decoration in Context and its Reception in Christian Kingdoms Concluding Remarks