Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Weed Empire: How I Battled Gangsters, Investment Banks, and the Department of Justice to Create the Cannabis Industry in America

  • Formāts: 320 pages
  • Izdošanas datums: 22-Apr-2025
  • Izdevniecība: Matt Holt Books
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781637746387
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 15,39 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 320 pages
  • Izdošanas datums: 22-Apr-2025
  • Izdevniecība: Matt Holt Books
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781637746387

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

From the cofounder of MedMen, this is the true, unfiltered inside tale of the mainstreaming of an outlaw industry: the growers, dealers, lobbyists, tycoons, and titans of industry that created corporate cannabis.

Adam Bierman wasn’t planning on selling weed—or developing a network of cannabis stores, or safeguarding his money in shoeboxes, or facing off with gangbangers in dark corners of parking lots, or taking on the public markets and justice system itself to bring the world America’s first public cannabis unicorn. But, of course, not everything goes according to plan.

Weed Empire is an inside look at the story behind MedMen, America’s first cannabis unicorn and the world’s first globally recognized cannabis brand. It’s the underdog story of how a kid from the suburbs entered the cannabis scene and later reimagined weed for the mainstream, jumping at an opportunity to shift the conversation about legalizing marijuana. And it’s the tale of how a one-room studio dispensary eventually turned into a public company valued at over $2 billion—led by a CEO with no college degree, and with politicians, entertainment moguls, and Wall Street heavyweights on his team.

An unconventional but intensely authentic memoir, Weed Empire is more than just an account of MedMen’s colorful history—it’s also a cautionary tale of the high cost of ambition. Adam refuses to pull any punches in his tell-all story, documenting MedMen’s decade-long rise as well as all the extraordinary behind-the-scenes moments, the slog of passing cannabis legislation, and the exhausting battle to start a public company, bring a dream to the world, and hold a family—and himself—together through the madness.