Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Well Played Retrospective: The Past, Pandemic and Future of Video Games, Value and Meaning

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 25-Jun-2024
  • Izdevniecība: Lulu.com
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781304250483
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 5,31 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Well Played Retrospective: The Past, Pandemic and Future of Video Games, Value and Meaning
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 25-Jun-2024
  • Izdevniecība: Lulu.com
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781304250483
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Well Played is a concept of providing in-depth close readings of video games that parse out the various meanings to be found in the experience of playing a game. Around Halloween in 2020, the Well Played Journal started its 10th volume. Looking back, the first "e;well played"e; presentation and article was in 2003, the first book came out in 2009, and the first journal issue was released in 2011. Thinking of Well Played during the pandemic underscored how games have been a part of our experiences and the value and role games have had in people s lives this past year or so. This Well Played retrospective and companion essays on games during the pandemic capture a critical history of Well Played and highlight how much games can matter in our lives. The retrospective and pandemic essays have resonant themes, so we ve woven them together to share a written tapestry of Well Played and games, value, and meaning.