nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Chapter 1 For the Music Teaching Profession it was the perfect time for a pandemic.
Chapter 2 The Early days of the Pandemic Changed How Music was Taught in the short-term.
Chapter 3 The Long Haul of the Pandemic changed how Music was taught (Period).
Chapter 4 The Pandemic Changed What We Teach.
Chapter 5 Social Unrest Changed What We Teach
Chapter 6 The Year of Revision
Chapter 7 Nine lessons we learned from the Pandemic years
Chapter 8 Looking to the Future
Afterward The Role of Leaders during a Crisis
Appendix A The Rep Dilemma
Appendix B Addressing the Rep Dilemma
Appendix C The Participating Leaders
Appendix D A Chronology of the Pandemic