Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: What Are You Saying...?: and why you are not saying it

  • Formāts: 132 pages
  • Izdošanas datums: 01-Oct-2020
  • Izdevniecība: Oak Tree Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781781194478
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 9,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 132 pages
  • Izdošanas datums: 01-Oct-2020
  • Izdevniecība: Oak Tree Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781781194478
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

WHAT ARE YOU SAYING … ? is a book about communication: how we communicate, and how our words and actions affect other people. Based on Conor Kenny’s own career and experience, It is a book of true stories, each one teaching a lasting communication lesson. It delves into understanding what we say, what we meant to say, and why we did not say what we meant to say – even when we think we did. Because – critically – whilst they may not always remember the words, people will remember how we made them feel.