Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Where Learning Happens: Leveraging Working Memory and Attention in the Classroom (Design principles to manage working memory)

  • Formāts: 160 pages
  • Izdošanas datums: 22-Oct-2024
  • Izdevniecība: Marzano Resources
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781943360918
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 28,74 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 160 pages
  • Izdošanas datums: 22-Oct-2024
  • Izdevniecība: Marzano Resources
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781943360918
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

With many distractions competing for students’ attention, student engagement and knowledge retention are more important than ever. Where Learning Happens explores the types of attention—sustained, selective, divided, and effective—in depth and provides research-suggested strategies to maximize student attention and engagement. By understanding cognitive load theory, information-processing principles, and other key concepts, teachers can leverage attention-related strategies to help students achieve their academic goals.


K–12 educators can use this book to:
  • Understand how to create a classroom atmosphere conducive to attention
  • Discover the role of technology and how students can interact productively without distraction
  • Learn the evolution of attention-related research and its practical applications
  • Bolster students’ working memory with cognitive load theory, information-processing principles, and instructional design
  • Apply cognitive attention training, state training, and other attention strategies
  • Leverage an attention-centered instructional approach to help students achieve goals

Contents:
Introduction
Chapter 1: Parsing Attention Research
Chapter 2: Dealing With Distraction
Chapter 3: Fostering an Atmosphere of Attention
Chapter 4: Managing Working Memory
Chapter 5: Caring About Context
Epilogue
References and Resources